Bir an önce şu tasarıma el at, linkleri düzelt.
Tabloyu bu kadar geniş yapma, sanırım 1280*xxxx kullanıyosun çözünürlük ama herkes bu çözünürlüğü kullanmıyor dikkatli ol bu konuda.
Font'ları 8 yap çok abartmışsın boyutları...