iyide zaten buyuk firmaların online rezervesi var. E-bilet sistemleri var. zaten yapıyorlar adamlar bunu. Birde sık otobus seyahati yapan adamlar bilirler mesela bizim oralaarda bazı firmalar var. Standarttır. Her 1 saate bir otobus kalkar.online rezerve olmasa bile adamlar daha ellerinde program oldugu halde ortalıgı karıstırıyolar.her zaman genelde koltuk numarlarında bir problem oluyor. nevsehirden cıkan bir nevsehir arabası kuşadasına gitmiştim. 15 saat 7 ile ugrayıp yolcu alıyor neler oluyor neler Bosver cok firma var program yapan adamlar sql ile calısırken onuda webe aktarıyor bence baska proje ara kendine cunku var...