bence ilgilenirler en azından azcık da olsa işlerini bilgisayar ile yapanlar. Tabi yapmayanlarda var [mersin için diyorum seyitoğlu, batman bilmem ne vs hep midyat bileti kesmek için gittiğimde gördüğüm firmalar]
Böyle bir şey olsa bence lisans 1 kereliğine satılmalı ama güncelleme parası da ekstra alınmalı