1. Sattiginiz scriptin telif hakki vs. var mi acaba?
2. Script ALINIK mi yoksa KENDİ KODLAMANIZ mi?
Bu sorular yanitlanmamis, satis sablonuna aykiri bu bir.
Tarafimdan kodlanan bir scripttir bu iki.
Ben bu scriptin satis haklarini vermedim ve bu scriptin satilabilirligi konusunda kodlamadan önce yaptigimiz anlasmada her hangi bir ifade yoktu. Sadece imajlari degistirerek scriptin satilmasi pek de hos bir durum degil. Su an diyecek tek kelime bulamiyorum. Yapilan saygisizliga son derece üzüldüm.
Yukarda siraladigim sebebler gözönünde bulundurularak; emege saygi ilkesi dogrultusunda yetkili arkadaslardan satisin durdurulmasini talep ediyorum.
Not: Scripti almak isteyen arkadaslar benimle irtibata gecebilir.
Saygilar.