Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
selam arkadaslar.. vbulletin lisans li almak istiyorum daha dogrusu almayı düsünüyorum. yanlız az evvel bi konu okudum kafam karisti. lisansi 160 - 200 $ arası diye biliyordum. Bu ücreti bir kere mi vericem yoksa bu verecegim ücret 1 yıllık mı ?
Herkese kolay gelsin