Konu
Herkezin Gözü Burda Ya Sen :)
18-05-2006, 17:21:12
#9
TheeRsin
GmnD adlı üyeden alıntı:
herkesin gözü burada demişsiniz, o yüzden öyle demiş sanırım.
----
bildiğimiz forum sitesi, değişik bir yanı yok.
oda güzel