Konu
Herkezin Gözü Burda Ya Sen :)
18-05-2006, 17:17:28
#8
GmnD
Misafir
herkesin gözü burada demişsiniz, o yüzden öyle demiş sanırım.
----
bildiğimiz forum sitesi, değişik bir yanı yok.