teşekkürler arkadaşlar begendiginize sevindim.daha çok phpbb yönünden kendimi geliştirmeye çalışıyorum uzun zamandır bu yüzden de kozmetik yönüyle pek ilgilenemedim sitenin.

"banneri flash ile hareketli yapsana kral olur..."demişsiniz de bunu yapmasını bilmedigim için bişey diyemiycem