eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMF yerine MyBB kullan bence daha iyi
mybbci gördüm seni yav bende mybbciyim bu arada bende smfye gıcık oluyorum vallaha sözüm sana değil phbb veya başka sistem kur veya @energy dediği gibi mybb ile değiştir yani convert et