valla bu özellik ne güzelmiş. asp.net e başlamamın zamanı geldi geçiyor.
ben bir sitemde uzun bir form için session bilgisiyle db'ye yazdırıyordum.
neyse konu dağıldı. site güzel olmuş. tebrikler.

not : text link reklam alıyor musunuz?