d3x adlı üyeden alıntı:
Bencede çok amatör durmuş. Özellikle times new roman yazıtipi sağlıyor sanırım bunu. Sanki çok sade olmuş Biraz daha tasarımın üzerine gidersen daha güzel olur. Başarılar yinede
+1 ki bu özelegelin nickli arkadaşımızın baya bi calışması lazım yani çok çok amatörce bence site geliştir dostum biraz kendini canın sıkıldıqında aç FRONT PAGE programını yeni tablolar üret falan yeni şeyler bul professional olmaya calıs emek harca başarılı olursun..