RedFoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Adobe photoshopu Kullanamıyorum ya en iyi prgram paint bence
dalga mı geçiyon

bu arada mod. arkadaşlar konu vvarez icabına bakarsanız sevinirim..