Konu
Yeni Sitem Nasıl Olmuş
17-05-2006, 09:54:42
#9
d3x
Bencede çok amatör durmuş. Özellikle times new roman yazıtipi sağlıyor sanırım bunu. Sanki çok sade olmuş
Biraz daha tasarımın üzerine gidersen daha güzel olur. Başarılar yinede