iDealhosting-2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gradient'i kullanacağın yani parlama efektini vereceğin bölümün layerı ayrı bir layer olacak dostum...
Buda benim R10'a yaptığım
Zaten açmıştım layer, anlatımda vardı. Şimdi sen dedikten sonra bi tane daha açtım onlardan farklı ama yine olmadı