Arkadaşlar monikerde bir domainim var daha önce kilitlemiştim baya zaman oldu. şimdi kilidi açmak istiyorum çok karıştırdım ancak bulamadım kilidin nasıl açıldıgını. monikerden anlayan biri yardımcı olursa sevinirim

Saygılarımla,