Highest Day 129 / 06 Sep, Thu, 2007

yanlış hatırlamıyorsam başka bi başlıktada belirtmiştim bu "k" dogru mu diye.herhalde yine bu arkadaştı.cevap alamamıştım,şimdi almış oldum ama sizlerinde dedigi gibi olur böyle şeyler