Konu
Vbseo'ya eninde sonunda geçecekmiyiz?
25-09-2007, 10:50:53
#6
DJ PİSAGOR
yAyAmAz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence zoint bomba bir sürümle piyasaya tekrar girecek
Bencede.
Zoints biraz ara verdi, vBSEO yetişsin diye
3.7.0 ' a yakın bir tarihte bombayı patlacak