dedim diyorum bence vBSeo .
Neden çünkü adamlar işi ticarete dökmüş ve uğraşıyorlar. Dediğiniz gibi yarın zoints deki adamlar artık uğraşmayalım dediklerinde ne olacak yeni sürümlerde elbetteki uyuşmazlıklar olacak. Ama vBseo da olmaz böyle şeyler...