Alıntı
Kuru göz hastalığının gözyaşı fonksiyonunun bozulması ve gözyaşı miktarının azalmasıyla ortaya çıktığını ifade eden Erbağcı, bu hastalığın belirtilerinin gözde batma hissi, yanma ve kaşıntı olduğunu bildirdi.
Hakikaten de var bunlar ya.
Ve dikkat ettim, monitör karşısında gerçekten de uzunca bir süre gözlerimizi kırpmadan duruyoruz.
Of of, azaltmak lazım bu bilgisayar başında geçirdiğimiz süreyi. Hep söylüyorum ama...