sunucun windows oldugu için şanslısın, linux olsaydı makinan şimdiye patlamıştı.Botnet engellemek imkansız gibi bişey 40 k bot oldugunu düşünürsek 40 k ipsi engellemen lazım.ama botların çoğunlugu aynı ülkedeyse o ülkenin ip'sini komple yasakla.