Konu
Ddos mu botnet mi? 70 Mbitlik saldırı
23-09-2007, 15:39:42
#9
Diyenez
Üyeliği durduruldu
sunucun windows oldugu için şanslısın, linux olsaydı makinan şimdiye patlamıştı.Botnet engellemek imkansız gibi bişey 40 k bot oldugunu düşünürsek 40 k ipsi engellemen lazım.ama botların çoğunlugu aynı ülkedeyse o ülkenin ip'sini komple yasakla.