Konu
Yönetici Aranıyor.
13-05-2006, 23:05:40
#8
k2an
The Hawk adlı üyeden alıntı:
Benim olsaydı başım üstüne ama hiçbişey anlamam abi yaw
İlgilenip mesaj yazman yeterli tesekkurler.