MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir tema seçmişsin. Güzel bir logo tasarlasan yada tasarlatsan daha iyi olur. Logo kısmına her açılışta değişen Arsin resimleri koysan da iyi olur diye düşünüyorum.
Evet katılıyorum değişen resimler güzel olur. Genel olarak site güzel.