Aynısı benim başımda da vardı.Nettescil az uğraştırmadı beni .Forumda arat çıkar yazdıklarım sitelerindeki yeni telefondan ulaşıp zorla transfer kodu aldım godaddy e transfer ettimde kurtuldum sonunda inşallah sende kurtarırsın domaini.
En kötü ihtimal anabayi olan
InterNIC | The Internet's Network Information Center a durumu anlatan bir mail yaz.Onlar daha iyi ilgilenebilir.