Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi salak o sözleşmeyi imzalar ki...
möyap amca sitene birini gönderir imzasına mp3 koyar alsana 100 bin dolar...
ben böyle birşey olcağını sanmıyorum... bunu herforuma yapabilirler... mesela gıcık olduğun birinin forumuna yaparsın kapanır diye bişey yok... mp3 bölümü sen koymadıkça siteye mp3 paylaşımı yasak yazdıkşa bişey olmaz ...

hee ayrıca o kadar kolay olcağını sanmıyorum. forumtr kapanmıştı 250 ytl ile olsaydı açarlardı tekrar