bende vatandan 3 ay önce hp leptop aldım. aynı dediğim gibi CD vermiyorlar. format için yeniden başlat F11 bas öyle at. ama bence çok saçma. hatta orda tartıştımda. neyse yapacak bir şey yok. ama bence hp al gene. tutulan bir leptop. ama şu da var ki. vista çok ağır çalışıyor.