evet arkadaşlar tam 48 saat geçti madem sorun cozulmuyor herseyi acıklıyorum yorum sizin.
2 gün once acil para lazım oldugu için paypal bozdurmak istedim ve 3 wm forumuna da yazdım.Aslında olay diger wm forumunda gercekleşti r10 o sırada kapalı oldugu için o forumda sattım.

Minikcadı bana pm atarak paypal istedigini söyledi ve yukarda anlattıgım olaylar gercekleşti dün gece konustuk ve kendisi olmadıgını soyluyor.Belki de başka biri şifresini çalmıştır neyse ben bunla ilgilenmiyorum bu durumda ne yapmam gerekiyor paramı geri alma ihtimalim var mı?