e hayırlı uğurlu olsun..para çok
ben olsam bende alırdım

not : keşke bizide alsalar
biz öyle milyon dolarda istemiyoruz :P
küresel ısınmaya ve susuzluğa çare bulsunlar feda olsun sitelerim onlara