progenin aslında sağlam firma olması lazım, hatırladığım kadarı ile.
Yaklaşık bir yıl kadar önce öyleydiler, son bir kaç aydır sanki şirketin sahibi yok, insan bi telefonlara bakar, atılan maillere iyide olsa kötü de olsa bi cevap verir. Çok pişmanım.