Bugün OnlineNIC bayi hesabıma girmeye çalıştığımda çıkan sayfa;
Kısaca, ISS Verimerkezinde önceden haberlerinin olmadığı/olamayacağı plansız bir donanım sorunuyla karşılaşmışlar.
"Olay" üzerinde dikkatlice çalıştıklarını belirtmişler ve ilerleyen saatlerde sayfanın tekrar kontrol edilmesini istemişler...
Dünyaca bilinen bir firmanın "hiç" olmaması gereken durumu, ama açıkca anlatmaları da güzel bi' olay.