Eline sağlık güzel iş olmuş. Fakat;
Zion adlı üyeden alıntı:
Etik açıdan doğru olanı yapıyorsun ama webde malesef etik olan değil oyunu kuralına göre oynayan kazanıyor. Başarılı olmanı cidden isterim ama yönlendirme hizmetinde kural her zaman şudur: Reklamsız başla, iyi hizmet et, kullanıcıları topla ve sonra da emeğinin meyvelerini toplamak için reklama başla.
Arkadaşın dediklerine katılıyorum. Sen en baştan bu şekil reklam koymamalısın. Bunun adı etiklik değil zaten.
Başarılar..