muratcabuks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vbdestabe kardeşim, bana niye sormuyon kine bir kere veriyorsun parayı sonra aynı vb gibi yıllık indirme parası ödüyorsun 30 dolar hepsi bu
murat abi msnden yazdım yoktun sanırım neyse ben örendim hepsini yarın alacam vbseo.com dan pm atıp ilgi gösterenlere tşkler