Vbdestabe kardeşim, bana niye sormuyon kine

bir kere veriyorsun parayı sonra aynı vb gibi yıllık indirme parası ödüyorsun 30 dolar hepsi bu
murat abi msnden yazdım yoktun sanırım

neyse ben örendim hepsini yarın alacam vbseo.com dan pm atıp ilgi gösterenlere tşkler