Kimseyle polemik yapmak istemiyorum ama şu kadar söyliyim ev telefonunu herkese veremem nerden biliyim sapık olmadığını lisansı satmak için koray_c adlı üyenin tavsiyisiyle geldim sitem vardı kapandı üye olmak için maili onun yardımıyla aldım.İstemeyen almaz ztn burda polemik yaratmayalım.İst de oturuyorum isteyenlere elle de verebilirim...
Sen Sapık olmadığından Şüpheleniyorsan Onlarda
Dolandıcı Olmadığından Şüpheleniyorlar. Ev Tlf İstemesi Normal