Kimseyle polemik yapmak istemiyorum ama şu kadar söyliyim ev telefonunu herkese veremem nerden biliyim sapık olmadığını lisansı satmak için koray_c adlı üyenin tavsiyisiyle geldim sitem vardı kapandı üye olmak için maili onun yardımıyla aldım.İstemeyen almaz ztn burda polemik yaratmayalım.İst de oturuyorum isteyenlere elle de verebilirim...