Merhaba arkadaşlar xx.com siteme girdiğim zaman windows hata raporu veriyor.
İe , firefox , mozilla ile denedim aynı şekilde hata raporu çıkartıyor karşıma donuyor görevi sonlandır yapıyorum..
Arkadaşlarım girebiliyor ben giremiyorum
Proxy üzerinden giriyor nedense direk url çubuğuna xx.com yazıp girmeye kalktığım zaman hata alıyorum..
sizce problem nedir nasıl bir çözüm öneriyorsunuz.