Aslında pekde yeni deil 2 3 aylık bir site.
resim oylama arkadaşlık sitesi.

http://www.ratejpg.com

su an 220 uyemiz vardır.
gayet elite insanlardır ole kötü muhabbet şikayet hiç duymadım.

site mi inceleyip tasarımda daha guzel gorunmesi konusunda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

uye olucak arkadaslar olursada resim koymamaları halinde uyeliklerini pek fazla tutmıyacağımı söyliyim

eleştirileriniz fikirleriniz önemli arkadaşlar.