Kandelya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
script güzel ama tasarım hoş değil tasarım güzel olsa alınırdı ya :S
Tam bir template sistemi üzerinde olmasa da yakın bir düzeni vardır, kodlar ve tasarım mümkün olduğunda ayrı tutulmuştur.

Eğer tasarım yapabilirim diyorsanız tasarımını değişmeniz mümkün.