pardon ben arama yapmayı unutmuşum arkadaşlar
bende başladım 5 saat oldu hatta geçti 1 günde ama madem öyle bırakiyim bari zaten gıcık oluyom bu toolbarlara bir hayırlarını da göremedim şimdiye kadar