önceki halini bilmiyorum ama bu hoş olmuş. ayrıca ben de gayet hızlı açıldı.

script hazır mı? sen mi yazdın?

bu arada arkadaşın dediği gibi soldaki menünün arkaplanı #EBEBEB olabilir.