sağol webkit kardeşim bakalım 1.sıradan düşmezsem bu 2-3 günde içim rahatlıcak öteki türlü biraz host yüzünden zorlanıcam..

çok emek var sitede birtane adamda directpanel olmaz mı abi ya bukadar kullanışssızmı directpanel kimse kullanmıyor