Merhaba Arkadaşlar Malum Okullar Açılıyor Azda Olsa Ek Gelir Kazanmak Gerekiyor.Fiyatlar Çok Caziptir Arkadaşlar Karşılıklı Dürüstlük Olursa Pek Problem Olabilecegini Sanmıyorum.Normal Forumlar İçin Ücretler Bu Şekildedir İstediginiz Kategoriye Konu İstediginiz Bölüme Konu Açılır.
Malum Mübarek Ramazan Ayında Oldugumuz İçin *****'a Konu Açmıyorum.
________________________
250 konu = 10 ytl
500 konu = 20 ytl
1000 konu =40 ytl
2000 konu =70 ytl
_______________________
250 Mesaj = 7 ytl
500 Mesaj = 15 ytl
1000 Mesaj =30 ytl

2000 Mesaj =60 ytl
__________________