MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayaletimsi dediğin güzel olur da beceremedim onu. Otomatik olarak subdomain açmayı bilen varsa yardım eder umarım
Cagi Öncelikle teşekkür ederim. Galeri açmamda acaba bir sakınca mı var?

otomatik değilde teker teker açsan olur