Konu
RekLamStore - Sanki cok az kazanıyorum.!
11-09-2007, 17:37:36
#10
gezginturk
Reklamstore az veriyor dogrudur ancak adsense dısında alternatiflere bakınca iyi para verdigide bir gercek.. Ben günlük 16-17 ytl alıyorum,adsense olsa 30-40 dolar alırım..