Konu
RekLamStore - Sanki cok az kazanıyorum.!
11-09-2007, 17:23:32
#5
ErmanAlibeyoglu
TheKanka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayda 150 Lira Yapar Bence Gayet İyi De Sitenin İçeriği Hiti Vs. Onemli Gunde 500 Hit Alan İçin İyi Olabilir Ama 10000 Hİt Alan İcin İyidir
200 Tık : 5 Ytl Bence İyi
hocam bu gunluk diil 4 5 gunluk.