bu ownhost un daha önce hdd si yanmamışmıydı ?
phpbb ci bir arkadaşım wardı sponsoruydunuz. yedek almadığınızdan dolayı baya zor durumda kalmıştı yanlış hatırlamıyorsam . kendi yedekleri olmasaydı sitesi komple uçuyordu.