Merhabalar.
DB'den veri okuma üzerine çalışırken bir kaç kod yazarak denemek istedim.
Ancak index.php'de DB'den çektiğim veriler listelenmeden önce "" karakterleri çıkıyor.

index.php;

<? 


echo '<html><head></head><body>';
include 'ayar.php' ;
$oku = "SELECT * FROM kayit ORDER BY id" ;
$okut = mysql_query($oku) ;
while ($yaz = mysql_fetch_array($okut)) {
$link=$yaz['siteadi'] ;
$gorunen=$yaz['aciklama'] ;

echo "<a href='$link'>$gorunen</a>"  ;
echo "&nbsp&nbsp&nbsp";
echo "</body></html>" ;
}
?>
Acaba sorun ayar.php'de mi diye düşündüm;

<?

//db okuma denemesi config.php dosyası

$host = "localhost" ;
$database = "tag" ;
$kadi = "root" ;
$sifre = "123" ;

mysql_connect("$host","$kadi","$sifre") or die('Bağlanamadı!') ;
mysql_select_db("$database") or die('<br>Hata: DB yok!') ;

?>
Belki acemilerin yaygın bir sorundur diye google'da arattım bu kelimeleri ancak yok