bakan bakmayn herkese tşkrlr
logonun üzerinde uraşıyorum

ha deyince script bulabilceimi sanmıyorum bu yüzden dediğim gibi smf yada blog kullanmöak istiyorum forum daha çok kafama yatıyo sanırım forum yapıcam

evet daha olmlu yorumlar..