foruma baktım sadece..Xand'i iyi editlemişsin..Zor çıkardım dedim buda başka bi versiyonumu temanın ama menüye bakında anladım edit oldugunu

Çok caf caflı durmuş o toplist ve üstteki konu istatistikleri..

Yinede hoş olmuş