oyunlar99net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam
Siteniz güzel, hoş olmuş. Üste 468x60 reklam alanı diye banner koymuşsunuz ama bannerin boyutu 468x60 değil 424x60.

O 468 Bannerdi ben küçülttüm biraz öle boş boş kaplamasın siteyi diye
O Düzeltilir..

__

Cem kardeşim ben firefoxla giriş yapıyorum ama gayet güzel ..Bi kayma göremedim belki eklenti sorunu falan vardır ..Bilemiyorum yani

__
O Küçük yazılar kaldırıldı..Ayrıca tag'larda 6 kb'lik kısaltma yaptım daha fazla yapamayacağım ..

Yorumlarınız için tşk'ler..