selam
Siteniz güzel, hoş olmuş. Üste 468x60 reklam alanı diye banner koymuşsunuz ama bannerin boyutu 468x60 değil 424x60.
O 468 Bannerdi ben küçülttüm biraz öle boş boş kaplamasın siteyi diye
O Düzeltilir..
__
Cem kardeşim ben firefoxla giriş yapıyorum ama gayet güzel ..Bi kayma göremedim belki eklenti sorunu falan vardır ..Bilemiyorum yani
__
O Küçük yazılar kaldırıldı..Ayrıca tag'larda 6 kb'lik kısaltma yaptım daha fazla yapamayacağım ..
Yorumlarınız için tşk'ler..