arkadaşlar sitemap yapmayın boşuna çok zahmetlice iş

ben yapıyorum db den çekip linkleri sitemap.php diye yazdırıyorum googleye gösteriyorum o kadarcık bişi..eğer sitemapde 400 k link varsa 50 50 bölüyorum sitemap.php sitemap1.php gibi çok işe yarıyor zahmetsizce .