Bence başlamamak daha iyi.
Sağlığını bozan bir makinenin karşısında gün boyu durmak, sosyal hayat denen şeyi unutmak hiç iyi değil.
Bir işte çırak olarak asgari ücret + sigorta ile çalışmak daha mantıklı.
Ama yine de başlayacam diyorsam saho'nun dediklerini uygulayabilirsin.